fredag 7 september 2012

Nooo tiiiime for eating!

Jag vet inte hur ni andra är, men jag har lätt för att jobba upp mig själv i nåt slags hypomani-läge! Jag har spenderat timmar (tydligen, plötsligt tystnade datorn som spelade tre skivor från Lordi) med att riva papper. Sen ringde I och vi ska ut klockan tio, jag kände ju att jag var lite hungrig eftersom jag inte ätit nåt men det tog emot att släppa papperna och gå till köket. Varför äta lixom? Det tar bara tid! Men jag petade i mig lite kaffe-yoghurt nyss. Det är ett hemmabygge, konstig blandning som så mycket annat jag äter. Man tar vaniljyoghurt och blandar i sånt snabbkaffe i små påsar ni vet? Det är gott, jag lovar.

Jag har i alla fall flyttat skivspelaren som jag skrev om sist, och den ser fin ut där i hörnet. Sen hittade jag x antal kassar med typ varenda räkning och soc-spec som jag någonsin fått. Varför sparar jag dem? Hur börjar man om, gör version 2.0 av sig själv om man sparar räkningar från 1999? Nä precis, har nog en halv säck rivna gamla papper nu.

Jag hinner några till!! Haha.. På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar