tisdag 18 september 2012

Magkatarr from hell..

Jag har inte haft så här ont på väldigt länge, inte vad jag kan minnas i alla fall. Den blev ganska väldigt galet mycket förvärrad av whiskey, cola, öl, cola, pizza och sånt skoj.. Jag tror att jag äger exakt två stycken tuggtabletter och jag skulle behöva fler bara för att ta mig genom natten lixom.. Imorgon är det jag som går till poteket för mer meds och till Ica för saker med bra baciller i.

Wiii! Hittade en karta som nästan är full! Omnomnom..

Jag slocknade en kort stund efter förra inlägget och sov till typ sju på kvällen. Nu är vi nedbäddade igen efter att ha vattnat på balkongen, ätit Billys (tio poäng för smarthet till Annan, ja) och slängt säcken. Förutom smärtan och sånt så känner jag mig fortfarande nöjd med helgen. Vet inte om ni reflekterat över saken, och det gjorde jag nog först igår, men jag åkte alltså ner ensammen på festiviteter och inväntade mitt sällskap! Det är tufft, det är 2.0 mina vänner.

Jag smsade lite med U igår kväll och vi kom överens om att vi skulle göra om det här snart, även om vissa vaknat i en spjälsäng på morgonen. Herregud vad jag hade velat se det!

----

Haha, K drog inte hem tidigt förresten, hon blev utslängd. Så ska en slipsten dras..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar