söndag 19 augusti 2012

Sjuk..

Har sovit dåligt inatt, andningen som spökat såklart, plus en envis hosta.. Men idag så svettas jag, mår illa och känner mig allmänt dålig. Har lite feber, inte mycket, men ändå.

Som varje gång jag blir sjuk så funderar jag på hur man vet om man bara är sjuk eller om det är lamotriginförgiftning, eller vad det heter.. Skillnaden i reslutat är ju lixom ganska stor.

Jag är besviken över att jag inte har nån ork idag heller, jag svettas som om det vore trettio grader varmt. Igår så blev jag väl lite inspirerad och röjde runt i köket, rensade köksbordet, flyttade sidebordet, fixade blommorna, tvättade fönstret och höll på.. Idag hade jag tänkt att dra en ordentlig tur med dammsugare och mopp så jag kan ställa i ordning köksbordet och sådära.. Men nä. Jag höll på att kräkas när jag böjde mig ner och satte på hunden selet. För att inte tala om att hon var tvungen att bajsa två gånger när vi var ut..

Hungrig är jag också..

/emo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar