lördag 11 augusti 2012

På tal om sur..

Eftersom jag kände att den enda kontakten var typ svar på tilltal så tänkte jag avvakta och se när personen i fråga hörde av sig. Ja, det har varit knäpptyst i över en månad nu då! Jag har verkligen försökt att inte dra några slutsatser av det, att inte göra nåt förhastat som jag gärna gör.

Men ja, så är det uppenbarligen. 

Kort sammanfattat över hela dagen då : Jag känner mig jävligt oviktig och ouppskattad. 

Och då får det väl vara så då! Finns inget jag kan göra åt saken, förutom att skriva sura blogginlägg.


Bytte låt, det känns som om jag raderar hälften av vad jag skriver eller postar idag. Den andra blev jävligt fel i sammanhanget. Hur som helst, kravet kvarstår. Lyssna på Tiny Tim, jag kommer fortsätta spamma med honom tills nån lär sig att uppskatta honom. 

1 kommentar:

  1. Jag tycker att den verkar fungera, prova i alla
    fall, appen är gratis! =)
    Jag brukar jämföra sådana "slingor" när den
    mäter avståndet med iform.se's
    Så att jag vet hur korrekt den är! =)
    Dock har inte jag hunnit prova med den här än.

    SvaraRadera