fredag 31 augusti 2012

Morrn..

Efter gårdagens eskapader så somnade jag, det kändes som det enda rätta. Vi har sovit gott.

Jag vaknade nånstans efter ett kanske? Det har verkligen spöregnat i natt och vi låg kvar och mös ett tag tills det lät som om det lättade. Hundskrället fick ha regnrock på sig när vi gick ut, men än har hon inte listat ut att rock = taskigt väder, hon är bara glad ändå.

Jag gjorde kaffe, åt frukost (vågen pls) medan jag läste lite i min Illustrerad vetenskap som jag köpte lösnummer av igår när vi var och handlade. Nu ligger den här bredvid mig i sängen men eftersom dator oftast inkluderar nån slags tvserie och facebook och bloggen och harpan och.. Ja, ni hajjar.

Menne, gomorron! :) Det här gillar jag!

1 kommentar:

  1. Katten blev bortlämnad veckan innan, tack och lov,
    annars vet man inte vad som kunde ha hänt med den
    lilla stackaren.
    Vad som sker med försäkringsbolaget vet jag inte
    än, berättar lite om den lilla informationen jag
    har i det senaste inlägget.. =O

    SvaraRadera