fredag 10 augusti 2012

Men I MITT FUCKING HJÄRTA!!!

Från facebook, det som jag har varit lite upptagen med! 

Raderad liten inklippstext. 

--------

Ni har ingen aning va?

Sex små sjuveckors valpar blev stulna av ett gäng glin från förorten. Jag har gjort mitt bästa för att leta reda på dem, inte ensam naturligtvis! Jag vet inte ens om jag gjort nån nytta, förutom att hitta lite snygga bilder på grabbarna grus, så de är lättare att känna igen. Eller, jag sitter på en helvetes massa info, men jag vet inte om den var viktig i jakten..

Men helvete så mycket smuts mina arma ögon fått se, vilken avsky jag utvecklat för de här lowlifen. De vräker ut sig över landet som cancersvulster, var man än tittar så finns de där. Nån jävla gräns måste sättas för de här, de kommer att fortsätta leka maffia och utarma vårat land. Det här är inte killarna med heder, det här är killarna som snor fucking hundvalpar!! Men vi lyckades spola fram dem ur sina kloaker, de är mycket väl medvetna om hur många ögon de har fått på sig. Ingen har väl reagerat över att de snott moppar förr, men nu gav dig sig på hundvalpar och det finns ett mycket välutvecklat nätverk som jobbar med sånt här, de fick helt plötsligt tusentals ögon på sig!

Jag vet inte hur de sista två kom hem, förutom vad jag citerat här ovan. Men det kommer nog snart fram.. På ett eller annat vis dyker alltid informationen upp.

2 kommentarer:

  1. när de går på djuren då brakar det hus i helvete, eller i alla fall i mitt fragila limbiska system. jag kommer med hjärnrör, vit skjorta, hängslor, dr martens (vegs), svart hatt och så går vi clock work orange on them or nothing at all

    jag är med dig!
    ingen styggar sig mot valpar eller andra försvarslösa

    SvaraRadera
  2. Du är inte ensam om det! Det finns många som velat ha en pratstund med dessa små pojkar, men vår prioritering har såklart varit valparna, vad som sen händer med buset lägger jag mig inte i. Flera av dem sitter hos farbror polisen och myser..

    Men nu är de hemma! Nu kan vi alla vila ut och de som jobbat dygnet runt kan få sova lugnt. Jag luskar i om jag träffat rätt i mina kartläggningar som i vissa fall gått på magkänsla, men den brukar vara riktig.

    SvaraRadera