måndag 9 juli 2012

When, who, where?

Jag vet inte vad som ledde in på det hela, men frågan är: När fan dejtade jag Tysken??

Jag har rotat i mina gamla bloggar för att hitta svaret, men jag är ju så jävla kryptisk! Jag är rätt säker på att det måste vara honom som jag var och såg Ice Age 2 på bio med, men jag minns inte ett skit av det.. Ja, det var länge sen, jag vet.. Men det stör mig som fan! Att inte komma ihåg!

Kan ju också konstatera att jag var fan så mycket roligare förr.. Hade en massa roligare saker för mig också.

---

Dessutom lagar jag pizza nu, helt wild and crazy..

5 kommentarer:

  1. jag har faktiskt tänkt på det, allvarligt
    tänk om du -alla katter förbjude- fick en hjärnskakning med tillfällig minnesförlust. hur mycket skulle dina bloggar hjälpa dig då? du talar inte riktigt om vissa saker ibland. om vem det handlar om eller var vart hur=)
    u get the picture
    jo, jag bara fick den tanken som sagt.. med kryptiska bloggar hehe fundera gärna

    SvaraRadera
  2. Haha, nä jag vet! Jag trooor att "en söt pojke" är Tysken! Å andra sidan har de (pojkarna) långt mindre smickrande smeknamn IRL.. Höhö..

    SvaraRadera
  3. Fast han var inte "söt", han var faktiskt fett jävla snygg..

    SvaraRadera
    Svar
    1. du får koordinera blogg med googlekalendern, så kan du skriva ner de lite mer oss-förbjudna detaljerna där ;p
      visserligen är det jobb nog att skriva blogg, detaljera vidare elsewhere är ju bara befängt och det behöver du en personlig assistent till
      man ska ju ha tid till katter och läsa bloggar, må lite dåligt ibland, shoppa och ge kärlek till de som är ens kära
      det är utmattande att bara tänka på alllt detta
      jag tror det är dags att sova och sluta svamla =) (försöker hålla à jour med alla bloggar men så här snabbt kommer en del av mina svar som du märker) hoppas du mår bra vännen

      Radera
    2. :) Jag försöker ha en vanlig kalender som jag tänker att jag ska skriva i, det brukar hålla några månader in på det nya året och sen lägger jag den nånstans.. Men jag kanske ska försöka bli lite tydligare! Inte med namn och personnummer på folket jag skriver om, men kanske ta tillbaka mitt smeknamns-brukande.. Och det samma till dig naturligtvis! Solsken (med skugga) och regnbågar!

      Radera