söndag 15 juli 2012

Synd om mig idag..

Jag har då inte vaknat på rätt sida idag.. Inatt hade jag så ont i magen att jag trodde att blindtarmen hade gått eller nåt, med alternativen "jaha, då dör jag" och "jaha, jag måste opereras" vilket är i stort sett lika lockande alternativ båda två, så jag somnade om istället. Inte vet jag var blindtarmen sitter, jag har aldrig haft några problem med nånting, aldrig opererat en endaste liten grej, inga stygn, aldrig varit inlagd och jag har tänkt att det ska fortsätta så! Men det senaste året känns det som om jag åldrats tio år..

Men det gick över.. Det är väl mer troligt att min kropp inte riktigt har uppskattat att jag levt på jordnötssmör och sylt-mackor i några dagar.. Orka äta lixom!

Håret blev inge bra heller.. Inget är bra idag. Jag borde ha kört fyra timmar till, minst, känner jag.. Eller så gör jag om och rätt och bleker sönder topparna igen och färgar i den änden istället, jag tyckte ju om det.

Saknar denna där också..

/emo

2 kommentarer:

  1. aj då, vad synd efter att du verkade på bra humör igårkväll? jag har sovit till för någon timme sen, vet inte riktigt vad som hände.. jag somnade imorse någon gång visserligen men det här blev overkill på sovandet.. att ordna dygnsrytmen några gånger i månaden är hårt jobb

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snurrar ditt dygn också runt sådär? Jag sov väl till fyra idag (igår).. Jag är nog mest emo för att jag inte fått sova ordentligt och så blev jag störd den där viktiga tiden mellan uppvaknandet och kaffeintaget, alltså när jag går ut med hundskrället.

      Radera