onsdag 25 juli 2012

Men vad faan..

Happ, insåg precis att jag missat tiden hos sköterskan! Första tiden efter hennes semester.. Jag har tänkt på den i veckor "den 24:e, den 24:e, den 24:e", men ändå var det helt bortblåst idag. Visserligen sov jag väl.

Nu fick jag hicka också..

Annars, förutom att glömma saker, så har jag väl mest spenderat dagarna med att gräla med folk på the internet machine. Närmare bestämt på fejjan. Om hunduppfostran. Jag? Jag är en genomusel hundägare som faktiskt "tar tag" i min hund när hon gör nåt hon inte ska, typ försöker äta upp SatansCollien. Istället ska jag kasta mig baklänges in i buskarna och ge hunden godis.. Antagligen orsakar jag dödsångest när jag kramar henne och jag har inte ens vågat berätta att jag brukar spela trumma på henne. När jag gör det så viker hon ihop sig till en ostbåge och låter som en schimpans..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar