söndag 15 juli 2012

Eller jag vet inte..

Kanske lite tufft? Ge mig en åsikt någon..


5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det går mellan "bläää jag vill ha svart håååår" och "rött blir ju jättefint på hösten om jag fortsätter att färga utväxten!".. :) Inte lätt att inte kunna bestämma sig..

      Radera
  2. tycker det blev jättebra! du kan inte vänta dig bättre om du inte bleker det men jag tycker det blev skitfint! hoppas magen är bra också, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Jag vill inte bleka och få den effekten i hela håret lixom, men jag tror att jag tröttnade på plastpåsarna för tidigt.. Jag var för övrigt in på shock som du pratade om och hittade MÄNGDER med saker jag vill ha, behöver ha!

      Magen får vila från jordnötssmör och fick istället vegbacon och bea! :D

      Radera