onsdag 4 juli 2012

Paket and stuff..

Kom nyss hem från Ica och Apotek och allt det där.. När jag säger "centrum" så menar jag i de allra flesta fall vårat lokala centrum en liten bit bort, inte centrum-centrum som är stan som jag helst undviker så mycket jag bara kan..

Jag köpte Resorb brustabletter eftersom jag dricker för lite och får mineralbrist ganska fort, jag tror att jag har ett något över det normala-saltbehov. Jag köpte vitaminer, för vegetarianer, eftersom jag tror att jag behöver tillskott på b-vitamin också. Känns som om jag lever på sånt här skit, har tidigare börjat med magnesium-tabletter eftersom jag fick hysteriska sendrag i hela låret och det tyckte jag inte så mycket om, men det har jag inte haft en enda gång sen jag började med magnesium! Brister av i stort sett vilken mineral eller vitamin som helst verkar kunna leda till depressioner av nåt slag så det är väl lika bra att noma sånt.

Ooooooch så glossyboxen då!!

Och glass..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar