lördag 2 juni 2012

Ska inte skrika mer, på en stund..

Jag har varit helt social idag och gått med C till Ica.. Jag drar mig lixom tillbaka till min håla, mitt gryt, när jag mår riktigt dåligt och vill inte prata med någon. En del människor blir helt tvärt om och klarar inte av ensamheten, men jag vill bara vara ifred, tills kroppen och hjärnan säger att "vi kör väl vidare då..". 

Jag har till slut orkat bädda rent i sängen också.. Vet inte när jag skulle ha gjort det men det var för längesen i min värld. Ganska missnöjd med att det inte matchar dock. Ja, jag är seriös. Jag är RockerAnna med matchande sängkläder och petuner på balkongen, och RockerAnna med metallskrot i ansiktet och en mördarhund. 

Den där krisen igår som jag gick helt upp i panik över var inte så krisig som jag var rädd för.. Det gav sig ganska självmant. Fast jag fick en del undanstökat, det fick jag. Falsklarm kan väl vara lite nyttigt.. Så länge de är falska. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar