torsdag 14 juni 2012

Men vad stressad jag blev..

Imorgon ska jag till vetten med Busan.. Lilla lilla tjockråttan.. Insåg att för att kunna ta henne till vetten så måste jag få in henne i transportburen och för att få in henne i den så måste jag få ut henne ur stora buren, och det vet jag fan inte hur jag ska lyckas med! Utan att ta av hela gallret lixom.. Ser framför mig hur jag har försovit mig och blir stressad och hon vägrar att samarbeta och alla hugger mig och.. Ja, katastroftänk helt enkelt.

Känns tråkigt att behöva ta bort henne, även om jag ju inte alls har samma anknytning till dem som jag har med katter och hund. Men ändå.. Lilla tjockråtta..

3 kommentarer:

  1. Jaa.. Lilla råttingen. :C Men hon ska ju inte må dåligt, meningen var att de skulle få leva och må bra och det har hon ju fått.

    SvaraRadera
    Svar
    1. håller med dig, men ledsen i ögat förstås

      Radera