söndag 17 juni 2012

Insnöad.

Igår ramlade jag in på ett mordfall, det naturliga resultatet av det är att jag spenderat större delen av dagen med att läsa FUP:en. Det är inte ett aktuellt fall och jag vet vem som dömdes för mordet, men det finns väldigt väldigt många frågetecken.. En mycket tragisk dysfunktionell familj.


Så här ser det för övrigt ut hemma vid oss, viden (videt?) gav upp och la sig över stigen nån gång inatt eller tidigt idag.

Det har varit ett par riktigt slöa dagar här nu, men det har nog behövts. Imorgon är det måndag och jag ska fixa en säck från källaren, hade jag tänkt mig. Får jag ur lite bråte ur källaren så får jag ner lite bråte ur lägenheten..

Vette fan vad det tog åt råttorna ikväll, Norpan och Killer gjorde ett gemensamt rymningsförsök medan jag delade ut knäckebröd (en till Norpan, en till Amy, en till Norpan, en till Killer, en till Norpan osv.. ). Killer gjorde en vända uppe på buren men sprang snällt ner igen, och tur var väl det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar