torsdag 10 maj 2012

Shopping and stuff..

Jag avbokade sköterskan idag, för jag vaknade för sent. En del människor kan säkert kliva upp och iväg men det kan inte jag, även om jag inte hade haft en hund som kräver sin morgonrutin. Jag behöver mitt kaffe och lugn och ro.

Jag blev påmind om Glossybox.se som skickar hem små paket varje månad, ja man får betala för dem, med diverse skönhetsprodukter. Plus en fin ask! Haha, jag gillar askar.. Det var lite strul med servern när jag ville beställa men det ordnade till sig och nu väntar jag paket i slutet av månaden! Det ska bli jättekul att testa, det är ingen uppsägningstid eller nåt sånt. Nu börjar det låta som om jag är sponsrad, det är jag inte..


Jag fick ett annat paket igår, helt gratis! Jag gick med i Tampons for free för ett bra tag sen, och inget hände alls.. Men igår dök det upp ett paket med några plugg och en rakhyvel. Det hela går ut på att göra reklam för prylen, såklart. Man får lämna en liten recension på deras hemsida, men det står jag ut med. Gå med, gratis är bra!

Försöker skicka över en bild som jag tänkte lägga typ hääääär.

Nu tänkte jag försöka peta i mig lite mat och sen sätta igång att skriva..

Oooh, testade de här, och de var riktigt goda! Finns tydligen med spenat också men inte i min butik, Anna - hjärta - Spenat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar