söndag 6 maj 2012

Lögnare!

Fixade till mig och sminkade inför kvällens BB-dejt med C.. Och så tänkte jag att jag kanske skulle slänga upp en bild här. Sen blev det som det alltid blir, man kollar sig i spegeln, konstaterar att "hö, not so bad" tar ett foto, tittar på fotot och ba "what the fuck is that??". Vem är det som ljuger, speglarna eller kameran?? Det blir alltid så här och det är inte bara jag som noterat det.. Sen har jag en förmåga att hinna bli uttråkad mellan att jag trycker på knappen och den faktiska bilden tas, och då står jag och himlar med ögonen eller skrynklar ihop ögonbrynen i väntan på klicket. Hett som fan, jag lovar. Har några bilder där jag blundar också..

Nä, ni får ingen bild..

Men kvällen blev bra ändå, vi fick ut den vi ville ha ut och livet rullar vidare.

2 kommentarer:

  1. Hahaha åååh,, jag vet precis! Som jag och ihopsnörpta munnen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, eller förlusten av ett och annat ögonbryn?

      Radera