lördag 5 maj 2012

Kväll igen.

Dagen har varit, jag vet inte.. Jag har den där klådan, och det borde väl betyda att jag är på väg upp i hypo? Jag vet inte, jag vet inte längre, jag har tappat kollen för länge sen.. Jag försöker att inte agera på mina impulser och inte läsa in saker i andra människors agerande (vilket naturligtvis alltid är riktat mot mig personligen..), utan istället gör jag en mental "camp in the corner" och sätter mig i ett hörn med händerna över huvudet och väntar på att det ska kännas annorlunda. Jag vill fly, jag tror att det är en flyktkänsla jag har.. Jag vill flytta härifrån, börja om, starta nytt, fast jag egentligen vet att det inte går att fly från sina problem..

Jag tycker inte att Sovrumskatt har ätit så mycket idag, men jag vet inte hur mycket hon "ska" äta heller, hon verkar nöjd ändå. Kanske är hon trött på lax, det verkar som om grannen hade norpat alla andra smaker ur lådan.. Jag ska till affären imorgon ändå och ska köpa lite nytt åt henne. Själv föreslog hon att hon skulle få mitt kaffe, men det fick hon inte.

Ah, ska väl avrunda där, jag har inte så mycket mer och säga och jag känner redan hur jag vill radera mer saker än vad jag gjort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar