onsdag 2 maj 2012

Kattuppdatering.

Grannen, som nyss blivit av med sin katt, kom ner med ett gäng påsar blötmat för att prova om Sovrumskatt ville ha. Det ville hon! Omnomnom sa hon. Sen somnade hon om..

Jag tar nog och avvaktar idag och ser hur hon mår under dagen.

Jag har för övrigt sovit typ fyra timmar, kunde inte alls somna inatt och vaknade av minsta lilla. För att jag är orolig för min lilla katt. Funderar på hur mycket jag vill utsätta henne för.. Är hon bara snurrig så kan hon få vara det, så länge hon hittar toaletten och sånt där, men är det systemet så får hon väl gå då..

Förstår inte vad fan som händer, först blev Octavia sjuk och fick somna, sen pratade jag med Pappa strax efter och han berättade att han fått ta bort sin hund på grund ut av att systemet lagt av.. Sen blev grannens katt sjuk, också lever/njurar, och fick somna, och nu Sovrumskatt.. Skit är det.

---

Bokade en tid åt henne, den tionde. Blir hon bättre så är det ju bara att avboka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar