torsdag 17 maj 2012

Kan vi komma överens om en grej?

Imorgon tar vi och fixar sovrummet, hur låter det? Bäddar rent och fixar lixom?

Kan seriöst behöva lite glada tillrop för det imorgon.. Idag känns det inte som om jag har gjort nånting, fast jag har i och för sig lagat mat, och diskat. Kanske nåt annat, jag minns inte. Jag fick lite grepp om mina impulser och hävde inte ur mig exakt varenda ord jag tänkte, och det är nog bra. Camp in the corner. När de där känslorna river och sliter i mig och hjärnan formaterar egna sanningar som kanske inte riktigt stämmer överens om hur det ser ut i den riktiga världen så gör jag bäst i att försöka tysta dem, istället för att ge dem syre.

Jag vill så mycket och så lite blir gjort.. Så här dags på kvällen så känner jag mig faktiskt motiverad också, det är då jag gör upp planer, men av hänsyn till mina grannar så sätter jag inte igång med nåt oväsen. Så jag gör upp planer och så kommer morgondagen och inget blir gjort och jag föraktar mig själv en aning mer för varje dag som går..


Nä, bilden har inget med nåt att göra, jag ba tycker att den är söt..

Idag kom förresten dagen som jag gått och väntat på! Det blev att sätta hänglås på råttburen, eftersom de små jävlarna till slut kommit på hur man öppnar luckan. Nu måste jag bara hålla ordning på nyckeln, för annars har vi ett problem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar