fredag 18 maj 2012

Heppåer!

Det har varit en lugn morgon, jag tror att mannen som hyr lägenheten har varit hemma.. Ska snacka med honom när jag ser honom, men jag är lite undrande över vad han kan ha fått höra. Han har sett mig förbannad tidigare, precis när de flyttat in så dök ett av mina ex upp och ringde och ringde och knackade och knackade, till slut blev jag förbannad och gick ut i trappen och talade om för honom att försvinna och ta med sig det skabbiga fyllot han hade med sig. Fyllot ville slåss, mitt ex har sett den där blicken förr (han gav mig en örfil en gång, och lärde sig sin läxa..) och drog iväg sin polare. De då nya grannarna hade öppnat dörren för att be mina "vänner" lugna ner sig och sluta hålla på i trappen men drog igen dörren jävligt fort när jag höjde rösten.. "Hej, Anna heter jag, välkommen till trappen!". 

Ska ta mig till apoteket idag för att hämta mina andningsmeds.. Och köpa rök. Jävlar vad jag rökte igår..

Det blev inte så mycket sovrumsfix igår, jag dammade lite och det var jättebra när jag inte har mina meds.. Krukväxterna behöver duschas, kan vi ju säga. Men ja, vi kör en vända idag också, yes? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar