lördag 19 maj 2012

Hejje..

Den temporäre grannen hejdade mig idag (jag var nyvaken, alltid en bra ide) och bad om ursäkt om och om igen för att hans gäst stört mig, sen drog han en rövarhistoria om hur oskyldigt han suttit på sin balkong och fikat och hans bekanta (skabbludret) bara dök upp hos honom, men när han insåg att hon minsann var onykter (stank sprit) så bad han henne att gå. Ahja, nolltolerans åt det där hållet nu.. Den riktiga grannen, han som har lägenheten, kom och hämtade den temporäre grannen när vi stod och pratade och ville hemskt gärna höra vad fan som hänt och bad mig kontakta honom direkt om det är nåt. Mja, kanske, eller störningsjouren, det visar sig vilket humör Annan är på..

Känner mig typ sämst av allt idag.. Har inte med det där att göra, har med annat att göra. Känns inte bra i alla fall..

2 kommentarer: