söndag 6 maj 2012

Camp in the corner ffs..

Jag kan inte skaka av mig den här jävla känslan! Stubinen är sååå jävla kort och jag tar inga beslut alls, för jag vill inte att de ska styras av det här. Har raderat ett mail som jag varit på väg att skicka flera gånger nu, och jag tror att det är lika bra. Jag bör släppa det och eventuellt agera när jag känner att det inte är mitt humör som styr.

Jag är också fullt medveten om hur lätt jag triggas av saker som jag associerar till andra negativa (personer) saker. Nylonstrumpbyxor till exempel.. Den beigea sorten, med förstärkningar. Finns en hel del annat som jag inte tänker räkna upp här för jag menar inte att nån ska känna sig träffad, det handlar inte om de personerna i såna fall, utan om mina hang-ups. Men även om jag vet det här så går jag igång på det, varenda gång..

Fel personer tar säkert åt sig ändå, för det verkar som om folk går in för att missförstå eller inte läsa vad fan jag skriver. Och då vill ju jag in där, och tala om för dem att de har fel, för sån är jag. Jag vill ställa mig som Brasse i Fem myror är fler än fyra elefanter och skrika "fel fel feeel!". Men det är det ju ingen som vinner nåt på, så jag nöjer mig med att sitta här och tycka att de är idioter. Kan inte folk ens läsa ett citat och en länk så känns det som om de har större problem här i livet, lixom.

Kan inte imorgon vara lite bättre?

----

Det luktar illa också, kan bero på att jag har konserverat kött i sovrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar