tisdag 10 april 2012

Uppe i varv..

Vill inte alls gå och sova, vill göra en massa annat än att just sova. Jag har slängt min måndagssäck och det kändes så jävla bra! Känns faktiskt lite som om det händer nåt.. Jag har diskat en massa också, det behövdes. Jag vet inte var alla glas kommer ifrån, jag är rätt bra på att diska efter mig, tycker jag. Jag vill göra saker! Jag vill festa och jag vill få min gaddning gjord och en massa annat! Vi har promenerat idag också, trots duggregn. Det känns också bra!

Haha, fuck, jag vet ju hur det här funkar, men man kan väl få njuta lite av att allt känns bra en liten stund?

Ska försöka göra nån slags lista som jag kan göra imorgon, så jag får utlopp för det här. Det är lika bra att försöka använda sig av den tillfälliga energin, för rätt vad det är så känns allt, precis allt, fucking omöjligt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar