lördag 28 april 2012

Stuff..

Jag har faktiskt fått nåt gjort nu! Jag har diskat, som var planen, plus att jag äntligen tagit tag i att byta ut kattlådan utan tak mot den med tak som jag hade över. Sovrumskatt har en egen låda och det räcker med två åt de andra.. Tog samtidigt tag i att dammsuga upp kattsanden som de spridit ut i hallen och torkat golvet i.. ja, halva hallen. Slängde in vinterrocken i tvättmaskinen också, men jag har glömt att slå på den.. Och nu ska jag äta.

Ska ställa dit mitt lilla bord i hallen som jag var tvungen att ta bort när jag hade tre kattlådor där..

Yes, you may göra vågen nu.

4 kommentarer:

  1. efter varma mackor och kladdkaka med benjerry så gör min mage vågen.. daller daller

    SvaraRadera
  2. Haha, du är fan scary! Vad tror du jag köpte igår? BenJerr och kladdkaka, och käkar toast vilket i stort sett är varma mackor! :D

    SvaraRadera
  3. Ni båda är läskiga. :P

    @Anna
    Duktiiiiig du varit.

    SvaraRadera
  4. haha fan vad trög jag är, glömmer alltid regga kommentarer till min e-mail så jag får inga mail när det svaras! blogspot borde bara ha ett utseende på det dära.. jag är van vid att man kryssar i en ruta å så..
    ja ja.

    jodå, det måste varit något scary på g!

    SvaraRadera