onsdag 18 april 2012

Somnade..

Jag somnade en liten stund, det var skönt och behövligt. Kinden är inge rolig alls, och nu har jag tagit ett par ibuprofen till.. Och min BenJerr..

Sa jag att jag ringt och hört hur det går med min telefon? Nä, men det har jag.. Den är helt slut och det är 4-6 veckors väntetid till. Not a happy camper.. Jag nojjade lite för att det skulle ha blivit nåt tok med beställningen eller att de har ansett mig icke kreditvärdig trots att jag inte längre brevväxlar med kronolle. Det var inga problem alls, den är bara slut.

37,4!!! Nära döden med andra ord!

Jag har väl aldrig tagit min temperatur förut, i hela mitt vuxna liv. Eller från att jag var gammal nog att säga ifrån, vilket inte var speciellt gammalt. Men nu ligger den lilla rackaren i nattduksbordet konstant.. Det började väl med min panikattack, och sen dess har jag väl insett att jag är dödlig kanske? Som om nånting blir bättre för att jag vet exakt vilken temp jag har? Känner jag mig febrig så är jag antagligen febrig och då tar jag väl det lite lugnt, det har varit min melodi. Jag har börjat kolla vädret också.. Fan så tragiskt. Jag behöver mer rock n roll i mitt liv, inte termometrar och väderprognoser!

2 kommentarer:

  1. Jag hade på känn att du skulle få vänta ytterligare x antal veckor på mobilen. Att de sular ut med så lågt erbjudande och sedan inte förväntar sig att folk får köphysteri, är för mig en gåta. Genomtänkt? Nä inte så värst. "Ojdå höhö det blev visst populärt öhöhö"

    37.4 anses väl vara normal kroppstemperatur?

    SvaraRadera
    Svar
    1. 36,6 är normalt för mig..

      Må så vara, men jag vill ha min telefon! Nu..

      Radera