onsdag 4 april 2012

Skogen!

Förra sommaren blev det ingen skog alls, för att jag hade fullt upp med allt. Det är ganska exakt ett år sen jag pausade mitt egna liv..

Igår var jag och C upp en sväng i skogen, vi var bara ute lite över en timme, men det ger så mycket positiv energi att vara där. Det är jobbigt också, allt är jobbigt, men skönt jobbigt. Idag är jag lite trött men det är hanterbart och vi tänkte gå upp en sväng strax. Jag har faktiskt gått igenom lite papper också, jag har några kassar fulla med fan vet vad som måste ordnas. C brukar skratta åt mig för att jag river alla papper innan jag slänger dem, och det är väl nåt tvångsbeteende, men det känns bra så! Ett helt gäng räkningar och annat skit från 2002 hittade jag i just den här kassen.. En hel del roligt också, som jag tänker spara! Bland annat omdömen och uppsatsen från när jag pluggade. Det är en sån boost att se alla positiva saker som mina lärare skrivit, "Hej Anna, du får självklart ett MVG i Engelska", eller "din uppsats är en perfekt avslutning på din kurs", och jag skrattade lite åt "styckeavdelningen som du använder är inte korrekt i det svenska språket".

Nu ringer C! Dags att gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar