torsdag 19 april 2012

Open up your heart..


Jag ska inte skriva nåt tjurigt och irriterat, tror jag.. Jag ska köra Jason Mraz tills mina öron är proppfulla av positivitet och sånt.

Känner mig så där allmänt irriterad, och har gjort det några dagar. Jag blir frustrerad när jag inte kan diskutera med folk, eller snarare att folk inte bryr sig om saker. Men visst, jag vet att jag är extremt vetgirig.. Och kunnig. Jag och K hade en hetsig diskussion om användandet av ordet "negerboll" som var ganska roande, även om han blev skitarg på mig.. Haha.. Eftersom det gick att kalla vinet "gato negro" så föreslog jag "negroboll", men det fick jag inte heller säga. Han trodde förut, när vi började diskutera diverse saker, att jag skulle lacka på honom för att han satte sig emot mig, men sån är jag ju inte. Även om jag tycker att han har fel så uppskattar jag att han står på sig, och på ett intelligent vis. Very underhållande! *positiv*

Har ingen feber idag. Kinden samlar för mycket vätska och svullnar lite för mycket för att jag ska vara nöjd. Men den gör inte alls ont längre, om jag inte petar jättemycket.

Inge sugen att gå till sköterskan, men jag ska väl göra det. Jag är (fortfarande) oduschad och jävlig.

Ska försöka skaka av mig irritationen över att folk är egoistiska fittor och enbart tänker på sig själva, tror att jag är nån jävla jour, och inte kan respektera när jag säger ifrån. Shake it off!

2 kommentarer:

  1. jag slutade läsa efter negerboll
    det var längesen, tror fan jag ska göra några
    eller tvinga någon åt mig?
    å vad gott, vill ha men man blir ju.. ehh fet.. schh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så jävla gott!! Det är ungefär som havregrynsgröt, med kryddor. Jorå, det är det.. :)

      Radera