måndag 30 april 2012

Men vafan!?

Har orkat betala mina räkningar, förstår inte varför det känns så jävla motigt fast jag vet att pengarna räcker.. Har tagit för mycket andningsmeds och är sådär jävla skakig..

Jag har ju inte fått tillbaka på skatten på några år, eller det har jag, men jag har inte sett röken av de pengarna. Nu ser jag att de ska komma in på mitt jävla Nordea-konto! Eh, nej? Jag vet inte ens vad det är för kod på det kortet och nu för tiden får man ju inte ta ut pengar på banken. Just nu blev det här helt jävla omöjligt och världens största fucking berg..

Har kollat på den andra deklarationen också, inte ens om jag ville skulle jag ge mig i kast med att deklarera för "försäljning av småhus" eller vad det är för jävla extra grej.

----

Haha, fem "jävla" i det lilla inlägget. Joråsåatte..

2 kommentarer:

  1. öh.. men den första grejen kan du nog be skatteverket ordna.. ja när du är inloggad på deras hemsida och ändrar bankkonto så skriver du till dem att du inte haft åtkomst till nordeakontot på flera år och inte förstod att pengarna gått dit. Skyll på att du är sjuk.. det gör alltid jag, wtf det är ofta sant.
    Om inte skatteverket kan vara så vänliga att kräva en omvänd transaktion från nordea så är det bästa kanske att ringa nordea och prata med en riktig person.. huh
    men du har ju pengar att inkassera =)

    den andra deklarationen låter inte som du borde vara ansvarig för, jävlar

    SvaraRadera
  2. Men jag vill inte haaa bankID (gnällig).. Aja, ska titta på det dära..

    Nä, jag är inte ansvarig och inte delägare i dödsboet, däremot går posten hem till mig för att jag har varit så himla snäll och fixat alla räkningar och så vidare. Medberoendet sitter på min axel och skriker att jag måste fixa, men jag tänker inte lyssna på det.

    SvaraRadera