fredag 13 april 2012

Just give me shotguns, trucks and cows..

Ja, nu är sömnen sketen, igen.. Vaknade kvart i fem eller nåt.. På eftermiddagen. Jag hade en plan för dagen, men just nu består den bara av att gå till Ica och köpa toast så att jag inte glömmer att äta hela tiden. Jag blev sådär akut sugen på senap igen..

Tror jag har drömt en massa förvirrande saker, sånt där som skulle kunna vara sant, att jag pratat med folk. Det rörde sig återigen om att jag ska hjälpa, vilket är vad som rör sig i mitt huvud också.. Det är bättre än min mardröm om BB-Thommy från 2006. Orkar inte ens leta fram ett klipp åt er, för han är bara överlägsen och otrevlig och ful.

Men sen hittade jag den här på fejjan! Och så blev jag lite glad. I´m a simple girl. Kan man inte få hitta en hillbilly och rymma till Amerikat och ha kor, lixom. Lovar att fortsätta att blogga, förutsatt att det finns internetet där ute.


2 kommentarer:

  1. då skulle du ju vara här och snylta på våra lyxpannkakor, de går inte av för hackor!
    Om hästfolk är lika dryga...
    HAHAHAHAHAHHA
    Hästfolk är dryghet personifierade, de är spetstruppen, ELITEN, det finns inga hundmänniskor i världen med längre och blötare näsor än dem!

    SvaraRadera
  2. Oj, har du sett den bilden? Då måste ju du hängt med länge på bloggen!
    Jo visst är det det, men jag föredrar dem som arga rovdjursnorrlänningar tror jag!
    Hahaha jag skrattar faktiskt också åt dem, det är en av anledningarna till att jag gillat dem så mycket!
    Det tog lång tid innan jag gick från att tycka att de var brutalpinsamma till att de var brutalpinsamma - på det bra sättet!
    Sett deras videoblogg? Om inte, GÖR DET! PRONTO!

    SvaraRadera