fredag 27 april 2012

I´ve been sitting here..


Jag vaknade "tidigt" idag, så jag borde nog somna ganska snart, och inte klockan fyra på morgonen som det blivit många dagar i rad nu..

Jag kände att jag hade nåt jag ville skriva om, men det försvann så fort jag satte igång tror jag.. Känner mig lite fundersam så här på kvällskvisten.. Har haft lite svårt med koncentrationen idag, men samtidigt så fick jag ur mig ett par blogginlägg på kort tid och annat fix runt bloggerier. Det lät ju förjävla produktivt! Ja, jag satt här på min röv och klickade på mina tangenter, yay for me. Men jag tycker att det är lite roligt med det här projektet som Inzi dragit igång! Jag är medförfattare i en blogg, Sisters in arms, som rör sig runt det här med psykisk ohälsa. Så tankarna har snurrat lite runt det..

Sen har jag ju hittat ett nytt spel på fejjan! Haha.. Ett apokalyptiskt krigsspel, fast jag är en dålig strateg, jag är mer av en "blitzattack"-person! Det är så roligt när mina små soldater sprider sig som gräshoppor hos fienden och bara mosar ner allt motstånd...

Jag har petat i ett par saker i min måndagssäck också.. Jag fick iväg den i måndags även om jag låg och grät större delen av dagen, och jag är mycket nöjd med mig själv över att jag faktiskt fick iväg den. Det här med rutiner är svårt, det är mycket som är svårt.. Jag borde kanske sätta upp de där superspecifika listorna igen..

Aja, imorgon mina vänner, imorgon..

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nä, det gick inte så jävla bra med det.. Tröttare än allt idag.

      Radera