torsdag 12 april 2012

Hjälpcentralen har stängt på obestämd tid.

Fan vad trött jag är på att folk förväntar sig att jag ska hjälpa till med saker hela tiden. Jag har knappt ork att ta hand om mig själv, men det vill de inte förstå. Det känns som om de tänker att "orkar hon det där så orkar hon det här". Så är det inte. Jag måste försöka prioritera saker för mig själv till att börja med, och sen dela ut hjälpen när jag kan. Jag är en hjälpsam person, jag är alldeles för snäll. 

Idag ska jag upp till C för att hjälpa henne med att sätta tillbaka sina örhängen. Googlar och ser att de tydligen heter "CBR", vilket var ett mycket beskrivande namn. Piercingringar med en kula, helt enkelt. I stort sett omöjligt att få ordning på själv. Men det är helt okej, jag hjälper gärna henne. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar