onsdag 4 april 2012

Hej blåsan!

Två dagar skog i rad var kanske inte jättebra för mina stackars fötter.. Vi råkade väl kliva av den rejäla stigen och hoppade på tuvor och cross-spår, som vanligt. Hunden fick springa lös en liten stund och gjorde sina glada bullrusningar, men när jag tog upp kameran och skulle filma så ville hon inte springa en meter till, då ville hon stå och titta på ett sorkhål. 

Vi hittade några ledsna tussilagos i alla fall! 


Och här är en annan bit av våran vårtrötta skog. 


Jag var såklart trött när jag kom hem, men på ett bra vis. Skogen ger så mycket bra saker! Fan vad svårt det blev att skriva blogg samtidigt som jag chattar med en amerikansk vän, det ba körde ihop sig i båda språken. Men vi, jag och C, pratade om hur viktigt det är att prioritera de saker som man mår bra av. Det är inte alltid så lätt.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar