söndag 22 april 2012

Glömde en grej..


Jag älskar Jenna Marbles! Hennes blogg hittar ni här, och även längst ner bland mina blogglänkar. Vet ni inte vem det är så råder jag er till att omgående leta reda på fler av hennes videor och titta på! Vill ni imponera på mig så kan ni ge mig ett smeknamn.. Do it..

På ämnet skönhet så kan jag meddela att man nog inte ska använda wax-stripes som har gått ut.. Jag kom i alla fall på att jag hade en förpackning liggande som jag naturligtvis sparat till "sen". De hade stelnat till sig och jag insåg ju där att man nog inte skulle använda dem, men vad fan, tänkte jag. Från början hade jag lite roligt åt att själva vaxet lossnade från pappret men icke från mitt ben, men sen fick jag verkligen inte loss det! Så jag tog fram de där oljiga små papperna som man ska använda för att ta bort eventuella vaxrester? Det vill säga, inte kakor av vax. Det funkade inte så bra, förutom att jag fick väldigt oljiga händer.. Jag tog mig in i badrummet och försökte att inte peta på saker med mina oljiga händer och försökte skrubba av vaxet, med naglarna lite.. Jag har ett rätt snyggt klösområde på benet nu! De sista vaxresterna fick jag dock bort med handsprit.. Yay me. Aja, då blev vi av med den förpackningen!

1 kommentar:

  1. Hahahahahah jag ska inte hem och prova mitt gamla vax som ligger hos mamma alltså!
    '
    sv; Så då flyttade han till Tyskland och satsade allt i landet 15-kronorsvin! ;)

    Förlåt för hundra år senare svar, men angående din fråga om förlossningskomplikationer, att det skulle vara vanligt vill jag inte påstå.
    Visserligen är det ganska individuellt, vissa är rena " problemmärrar" och så beror det ju lite på andra omständigheter, betäcker du ett litet sto med en stor hingst tex ber du ju lite om problem :)
    Det är som med folk antar jag, ibland strular det till sig men för det mesta sköter det sig självt :)

    SvaraRadera