onsdag 18 april 2012

Bläh!

Känner mig eländig! Min ena kind (piercad) är inte alls glad på mig, den är svullen och inflammerad. Och om ni inte vill höra att den varar så in åt helvete så kan ni glömma att ni läst den här raden.. Den blir så här då och då, surar lite och sen går det över. Det kommer det säkert göra nu också, men jag känner mig lite febrig och nära döden!

Ska kolla om jag har feber..

Jag får ticks i ögonen ibland, och nu har jag det i båda! Det syns inte men det känns och är riktigt irriterande. Det är kanske inte i själva ögat, det är i ögonlocket, men likförbannat störande.

Hur länge ska man ha termometern i munnen?

Okej.. Jag kanske inte har fler orsaker till att vara eländig idag men det känns i alla fall så..

37.2
Lite feber.. Fast C säger att man har högre temp på morgonen, och det är morgon för mig. Jag ska ta mig iväg till apoteket och köpa lite febernedsättande, så är jag nog snart på banan igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar