onsdag 18 april 2012

36,6

Inte ens jag kan övertyga mig själv om att jag har feber när jag har 36,6..

Har köpt febernedsättande och munskölj (som kan vara bra att ha ändå eftersom jag har en ilande elak tand). Jag tvättar med koksaltslösning, men det hade jag redan hemma. Sen är det ju så att "inget nom i veckan"-regeln inte riktigt gäller när man är sjuk! Så är det.. Så jag köpte en BenJerr och två marsipanbröd.

Känner mig i alla fall lite matt! Och tänkte lägga mig och titta på nån serie istället. Det blir ingen promenix idag.

5 kommentarer:

  1. sjuka tillsammans på distans? jag har en ond tand jag med och jag tänker förneka käftis ett tag till
    serier för hela slanten här. jag tar priset för osocial flickvän, här behöver man kärnvapen för att bryta sig igenom mitt datorbeteende. står nog en hel del om det i mina sjukhusjournaler om den osunda relationen mellan mig och datorn.

    sorgligt med grannens katt:(
    bara att läsa det gör mig ledsen.
    bäst att krama dem när vi har dem, jag älskar mina så det gör ont i hela mig, ja du förstår
    svammel svammel, Im back

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tydligen är vi det! :) Jag har bitit bort en lagning på nåt så fånigt som en kryddbit i en kryddost! De vill väl naturligtvis få det till att jag har bitit i nån av mina piercingar, men icke. Men jag vill inte gå dit..

      Men nu vet du ju att han finns där när du blir sjuk! Just idag skulle jag också hemskt gärna vilja ha en pojkvän som pysslar om mig och handlar glass, eller nåt. Tar ut hunden så jag kan ligga här och dö i blodförgiftning. (Har googlat, jag tror inte att jag har blodförgiftning..)

      Det är jättesorgligt när våra små måste dö.. Jag bröt ihop totalt när jag fick lov att ta bort min första hund, men vi hade ett extremt nära band också. Klart som fan att jag kommer att gråta och antagligen vilja dö varje gång jag måste förlora mina små, men det var värst med honom. Ja, vi får krama dem så mycket det går medan vi har dem, och inte låta dem lida när det är dags. :C

      Kul att du är tillbaka!

      Radera
    2. blodförgiftning, intressant
      jag brukar också ha rätt allvarliga saker
      ingen aning varför ;)

      Radera
    3. @Anna
      Det var ju jag som nämnde 'blodförgiftning' iförrgår varpå du bara "Äääääh!"

      Haha

      Radera
    4. Inzi, du skulle ha sett mig där i ångestattacksvängen, ringde 1177 flera gånger om dagen och ylade om att det gjorde ont här och där och hade jag kanske fått en propp??

      Bitterkuken, och ja det kanske du gjorde! Det är ditt fel.. Får ringa 1177 imorgon! :P

      Radera