lördag 10 mars 2012

Nu ska jag..

Jag är lite stolt över att jag faktiskt klarade av att lägga mig och bara läsa igår. Och jag planerar att göra det samma ikväll! Fast jag kommer ju fortfarande att sova till Criminal minds..

Jag har aldrig hört talas om Steve Berry förut och jag har inte riktigt förstått om han är dansk eller amerikan eller kanske till och med svensk, men han verkar rätt bra och jag gillar ju sånt där tempelriddartjafs..


En annan briljant grej jag kommit på är att jag har gett upp att försöka minnas saker och alla bra-att-ha lappar som ligger överallt blir aldrig lästa utan snarare uppätna av en av katterna. Jag tar helt enkelt kort på grejerna! Det här lät väl gott? Honungs-melon i smoothie, det var det jag ville komma ihåg tror jag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar