onsdag 7 mars 2012

Kan inte, vill inte.

Kan inte sova.. Jag fick världens magkatarrgrej, förmodligen för att jag lever på Toblerone efter kryssen.. Jag får för mig att jag håller på att kvävas av det också, och kräkas. Fick snilleblixten att äta upp min gurka, och det har jag gjort nu. Vet inte om det gjorde nån nytta.. En massa sexigt rapande hjälper dock. Det är tur att jag inte lever med nån annan människa. På tal om det, och Big Brother, så pratade jag och C om hur det skulle kännas med folk runt omkring hela tiden. Jag kom fram till att jag hellre är ensam jämt än med folk jämt, om jag måste välja. Det finns många många orsaker till att de aldrig skulle släppa in mig i ett Big Brother hus, en del är att jag skulle bli vansinnig och go postal av att alltid hela tiden ha folk överallt.

Varför kan jag inte bädda in videor i bloggen?! Nån som vet?

Men jag får väl ge det ett nytt försök nu då.. Lite Criminal minds (kär i Dr. Spencer Reid), och tränga ner mig mellan hunden och sovrumskatten. Hon vill gärna sova med huvudet på min arm, katten. Hunden vill sova sked.

"Ikväll ska jag sova tidigt", gick ju bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar