onsdag 22 februari 2012

Träffat folk idag.

- Hur mår du?
- Mh, inte så bra..
- Nä, jag ser det. 

Eller.. 

- Hur är det med dig då, du ser inte jättepigg ut?
- Jag ser ganska drogad ut skulle jag vilja påstå.. 
- Ja, det var det jag menade. 

De bryr sig, och jag släpper ingen nära. Jag gör inte det när jag mår dåligt, jag blir som ett skadat djur som springer till sin håla. Krälar till sin håla.. 
Det finns en person som jag över huvud taget svarar när hon försöker få kontakt med mig, det är C. Hon visste nog inte att hon ligger på en mycket exklusiv lista.. Alla vill stötta och hjälpa men det finns inget de kan göra. Den personen jag ville ringa, och det tog flera ögonblick innan jag kom på mig själv, kan jag inte ringa längre. 

Jag har beställt bilder idag, skickat in några bilder som jag har på datorn som jag vill ha fysiska kopior på. Det finns nog fler bilder som jag skulle vilja ha ut men om jag ska sitta och vela och välja och fundera så blir det inget av det alls. Det är så svårt att tänka.. Vi får se hur de blir. 

Ps.
Jag har fördjupat mig i Skarakannibalen också, det är sånt jag gör när jag mår dåligt. Läser obduktionsrapporter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar