söndag 26 februari 2012

Liv.

Jag har faktiskt orkat flytta en möbel idag, och liksom städa runt själva flyttandet. Jag hatar vad som har blivit av mitt liv, jag tror det var på nedgång redan innan "allt", och jag vet inte riktigt varför jag blir sämre och sämre. Det är som en boaorm som drar åt hårdare och hårdare för varje andetag jag tar. Min värld blir mindre och mindre. Det finns inga mediciner i världen som kan bota det.

Jag har försökt hitta lite nya bloggar. De flesta bloggar jag läser skrivs av personer runt tjugoish, så jag känner att jag skulle behöva några fler som skrivs av folk runt trettioish. Men det är svårt med koncentrationen och jag kan inte riktigt sätta mig in i dem.. Så jag sparar dem i min evighetslånga "Bloggar"-lista och ska ta det "sen".

Jag lämnade en kommentar hos en tjej vars blogg jag läser och det ramlade in en hel hög med besökare hit. Då vill jag nästan be om ursäkt för att jag existerar och funderar på vad de får för jävla bild av mig.

Så ja, jag har väl bestämt mig för att ha ett liv i alla fall.

Kanske borde skriva en presentation..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar