tisdag 14 februari 2012

Kattan..

Det tar aldrig slut! Det känns som om det regnar ner skit på mig och det tar aldrig slut..

Nu är katten sjuk. Min älskade fina fluffiga bästa katta. Det verkar som om hon har nåt problem med munnen. Jag har ringt runt efter veterinär i stan, men det finns INGA TIDER den här veckan?! Ringde till veterinären i grannstaden och fick en tid på torsdag och hade ingen jävla aning om hur jag skulle ta mig dit. Ringde istället till Strömsholm och fick en tid imorgon, fast jag var såklart välkommen in akut. Jag vill bara åka dit och säga åt dem att laga min katt, jag vill ha min katt fixad tack så mycket. Jag vill inte att min katt ska ha ont en sekund till, om hon har ont.
Jag känner mig som världens sämsta kattmamma..

Allt blir så jävla mycket större när man mår så här, när det bara kommer nya saker hela tiden och jag inte hinner återhämta mig. Jag har inte ätit idag, och jag höll på att kräkas av min migrän. Jag vill bara lägga mig ner och dö och ge bort katterna till nån som kan vara en bättre kattmamma.

Men imorgon ska i alla fall grannen köra mig till Strömsholm. Jag är så rädd att det inte ska gå och ordna och jag orkar liksom inte mera.

1 kommentar:

  1. Fy bubblan, det finns inget värre än när djuren är dåliga! Jag fick ett facebookmeddelande från mamma häromdagen att hästen inte var riktigt hundra (gick snabbt över tack och lov), men man känner sig ju en aning hjälplös när man är 100 mil hemifrån!

    Hahaha jag veeet! Jag förstår inte heller, och det verkar ju inte ha varit ett "jag har använt erat så jag har köpt nytt" diskmedel, för det var så skickligt undangömt! Det var en ren slump att jag hittade det :P

    SvaraRadera