måndag 6 februari 2012

Glömde mig lite..

Veckolistan blev inte riktigt avklarad, jag glömde (förträngde) hur mycket energi det tar av mig att göra sociala saker. Nästan hela söndagen spenderades i sängen, förutom en avstickare till pizzerian. Dessutom kom vi fram till att vi bara ska gå dit de dagar som ägaren jobbar.. Maten var sådär och servicen var faktiskt inget vidare alls, även om jag tycker det är mindre viktigt att få min salladstallrik framställd under näsan på mig.

Sen somnade jag om.

Men jag vaknade i alla fall tidigt och det tycker jag ju är skönt. Jag får helt enkelt ta lärdom av missen och planera den här veckan lite bättre.

Idag är planen att åka ner på stan för att fixa ett par grejer! Tanken är att vi ska åka på kryssning! Ta 24 timmars paus från vardagen.. Jag har lite svårt att fixa hundvakter så det blir inte ofta - aldrig - som jag kan dra iväg på såna här grejer. Nu ska hon vara hos grannen som har en av hennes bästa hundvänner, och även om det inte finns nån bättre hundvakt i hela världen så är jag redan nojig. Dessutom känner jag mig dum för att jag ber om saker, så är det ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar