onsdag 18 januari 2012

Hej.

Jag vet inte varför, men jag har inte orkat skriva nåt här, har inte haft nåt att säga eller inte lyckats samla tankarna så pass att de gått att framföra i ett sammanhängande stycke.

Så vi tar en mjukstart med helt orelevanta saker för er, bra saker för mig att komma ihåg.

Jag har lärt mig att kokosfett är nyckel till allt! Jenna Marbles förklarar allt för er här, men om ni inte orkar läsa det (på engelska), så får ni nöja er med att jag säger att det är ett mirakelmedel. Eftersom jag kan bli lite insnöad och impulsiv ibland så gick jag och köpte vanligt kokosfett på Ica, det ska man inte göra. Det kokosfettet är härdat, och härdat fett är dåligt fett (tydligen). Jag får avvakta med själva ätandet av kokosfettet och nöja mig med att smörja in mig på diverse sätt för att saker ska mirakla sig.

Jag har kommit på att jag numera är kreditvärdig igen! På vissa ställen i alla fall.. Jag har beställt Kings nya 11.22.63 från Adlibris och väntar otåligt på att få en ny bok, en ny King och att ta mig tid att läsa igen. Idag fick jag även min beställning från Foderbilen som jag skickade in i fredags.. De ska dessutom ta in veterinärfoder nu i veckan och jag är väldigt glad över att slippa krångla med öppettider, skjuts och tunga säckar.

På måndag ska vi ha möte på banken. Snart är allt det där klart. Det känns på en massa olika konstiga vis.

Vi säger så va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar