onsdag 25 januari 2012

Funky..

Idag är en sån där dag som jag sover bort. Men det är inte konstigt med tanke på hur gårdagen var.. Jag börjar sett ett varannan dags-mönster i det här. Påfrestande så in åt helvete..

I måndags fick jag för mig att jag var sugen på jordnötssmör-och-sylt-mackor, nåt som enligt en vän enbart amerikanska barn äter, men även jag tycker att det är gott emellanåt. Det var ett kortvarigt sug och idag fick jag rusa till Ica för att köpa frukt.

Jag har nån slags huvudvärk som smyger runt i bakgrunden som kan bero på vätskebrist, så jag försöker dricka en massa vatten. Vi gick till pizzerian efter Ica och för första gången någonsin så fick jag be om en kartong att ta med halva pizzan hem i. Jag mår mest illa och är lite yrslig och har den där metalliska känslan i huvudet.

Nu ska jag ta och lägga mig och försöka somna om igen, när alla i familjen är matade och rastade, och hoppas på att jag inte behöver ligga och vrida mig till fem imorgonbitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar